vrijdag 8 maart 2013

De jaarlijkse textiel markt, ledenvergadering etc. van onze nederlandse Kostuumvereniging was een succes.
 Zelf had ik de mazzel dat ik een stapeltje blokprint uit India vond bij de Spakenburgers te dateren 1800-1840. Leuke lapjes om de fantasie op hol te brengen.

Aanstaande zaterdag 9 maart geef ik bij Atelier Bep in Hall een verhaal over merklappen en linnengoed. Dat is volgeboekt en de week erna op 16 maart ook. Maar voor de liefhebber, ik kan ook bij U komen, of U bij mij. Ik zal merklappen, stoplappen [oudst gedateerde van ons land 1694], oefenlappen, en gemerkt linnengoed laten zien. het betreft de periode, 1625-1900. Dus behalve quilts zit er meer in de mopjestrommel!!
Vandaag internationale Vrouwendag, denk even aan al diegenen die het niet zo plezierig hebben als wij.

1 opmerking:

  1. Nu ik dit lees gaat er door mijn hoofd dat we volgend jaar 15 jaar bestaan.( Zie mijn blog ) Zou leuk zijn om je op die dag uit te nodigen, kan je per mail laten weten wat de kosten hiervoor zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen